دانلود موزیک همین که اسم تو میاد شاهرخ

دانلود موزیک همین که اسم تو میاد شاهرخ

Download New Music Shahrokh Ghalbe Ghermez

دانلود موزیک همین که اسم تو میاد شاهرخ

همین که اسم تو میاد شاهرخ

ترانه موزیک همین که اسم تو میاد شاهرخ

من به چشای تو
زورم نمیرسه
احساس بین ما
یه قلب قرمزه
تو تکیه گاهمی
تو این شبای سرد
جایی به جز دلت
دنبال من نگرد
ملودی مانیا
من واسه عشقم که تو باشی
بمیرم کم نمیزارم
حتی کسی از بغلت رد بشه
طاقت نمیارم
نمیره از سرم هوات
در میره جون من برات
نمیدونی چه حالی ام
همین که اسم تو میاد
دوباره شونه میکنم
خودم موهای نازتو
یه روز نبینمت دلم
یه ذره میشه واسه تو

آهنگ همین که اسم تو میاد بسیار شگفت‌انگیز و الهام‌بخش است! از اول تا آخر، هر لحظه آن را به یک ماجراجویی دعوت می‌کند. آواز شاهرخ با صدای شفاف و دلنشین، روحیه و احساس موسیقی را به صورت کامل به مخاطب منتقل می‌کند. همچنین، موسیقی پشتیبانی بسیار خوبی برای آواز شاهرخ است و با هم ترکیبی بی‌نظیر را ایجاد می‌کنند. این آهنگ با صدای نفس گیر “شاهرخ” شروع می‌شود، که در کنار آواز ملایم و همچنین اجرای قوی و پرشور، باعث تحول در احساسات شنوندگان می‌شود. آهنگ همین که اسم تو میاد سبکی متفاوت و جذاب دارد که با استفاده از اجزای مختلف صدایی مثل محکم بودن درام و بیس، بازی با فضا و حتی صدای دیگر اجزا، ترکیبی جالب و گوش نواز را ایجاد می‌کند. قطعه همین که اسم تو میاد حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم.

دانلود موزیک همین که اسم تو میاد شاهرخ

در کل، موزیک جدید همین که اسم تو میاد با ترکیبی از شعر زیبا، ملودی فوق‌العاده، صدای استثنایی و تنظیم شگفت‌انگیز، می‌تواند به یکی از بهترین‌های موسیقی جدید در سال جاری تبدیل شود. برای علاقه‌مندان به این سبک موسیقی و هواداران شاهرخ، این موزیک را به شدت توصیه می‌کنیم.

Don’t wait any longer to hear Shahrokh’s newest music release – download Ghalbe Ghermez today and enjoy the latest hits.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.