دانلود موزیک هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی

دانلود موزیک هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی

Download New Music Ebrahim Darzi Haji Khake Aziz

دانلود موزیک هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی

هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی

ترانه موزیک هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی

ایران من مهد دلاور ها
ای به فدای خاک تو سرها
ای مرز هایت مرز آزادی
فر و شکوه تو خدادادی
ای خاک تو مهد سیاوش ها
ای رد شده از خون و آتش ها
ماغیرت و صبر دماوندیم
هم ریشه ی البرز و الوندیم
ملودی مانیا
ایران خاک پر غرورم ایران شادی و سرورم باتو غرق عشق و نورم
ایران بیشه ی دلیران ایران زادگاه شیران ایران روح و جانم ایران
ای در دلت صد ها غم و شادی
عمری تبر خوردی و گل دادی
ای پرچمت در پنجه ی شیران
می بوسمت ای خاک من ایران

واقعاً بهترین خبری که امروز شنیدم، انتشار آهنگ جدید از یکی از خواننده‌های برتر مورد علاقه‌ام بود! این آهنگ با نام هم ریشه ی البرز و الوندیم توسط ابراهیم درزی حاجی این خواننده پرطرفدار منتشر شده است و مطمئناً شما رو هم هیجان زده می‌کنه. این آهنگ با صدای قوی و فوق‌العاده آهنگسازی شده و می‌تونه شما رو به شدت هیجان زده کنه. صدای ابراهیم درزی حاجی با ترکیبی از حساسیت و قدرت، باعث می‌شه که احساس کنید که در دنیایی دیگر قرار دارید. آهنگ هم ریشه ی البرز و الوندیم با ریتم بسیار جذاب و پرانرژی، توانسته است احساساتی مثل شور و هیجان رو در دل شنونده ایجاد کنه. این آهنگ حتماً بهترین گزینه برای سرگرمیه، باعث می‌شه احساس کنید که در یک کنسرت زنده حضور دارید.

دانلود موزیک هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی

ترانه‌ هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی به خاطر سبک نوشتاری شگفت‌انگیزش، می‌تواند انرژی مثبتی در کنار خود به جای بگذارد. با کلماتی که برای بیان احساسات و عواطف غنی و کامل انتخاب شده‌اند، شنوندگان برای مدتی به دنیایی از خوشبختی و سرخوردگی ناشی از عشق دعوت می‌شوند. این ترکیب شیرین از اصالت و نوآوری موسیقی در آهنگ ابراهیم درزی حاجی هم ریشه ی البرز و الوندیم ، یک تجربه‌ی خلاقانه برای هر شنونده به ارمغان می‌آورد. با وجود اینکه برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور، استفاده از واژه‌هایی قدرتمند و با انرژی ضروری است، اما فقط واژه‌ها کافی نیست. اجرای مناسب، آهنگسازی زیبا و استفاده از ابزارهای صوتی مناسب، نیز برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور حیاتی هستند. در اثر هم ریشه ی البرز و الوندیم ابراهیم درزی حاجی این امر محقق شده است.

Looking for some new music to set the mood? Download Khake Aziz by Ebrahim Darzi Haji for a diverse mix of sounds and genres.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.