دانلود موزیک من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی

دانلود موزیک من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی

Download New Music Sam Raoofi Khoshgele Binazir

دانلود موزیک من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی

من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی

ترانه موزیک من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی

تادوتاچشماتا میبینم و میشینم جلوت
آروم میگیرم
من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن
ازم که نقطه ضعفمی
برنده من میشم وقتی
هستی تو پیشم
ببین دیوونه میشم
وقتی چشماتا میبینم
ملودی مانیا
گر میگیرم
من نمیخوام غم توی چشمات ببینم
خوشگله بی نظیره
چشمات اصلا جادو داره
نمیره از فکرمن
عادت من همینه ببینمت هی
مالک قلبم خودت شدی قطعا نمیذارم که تورا بگیرنت از من
چشم من از وقتی چشماتا که دیده پریده از سرم عقلم برام خیلی عجیب

واقعاً بهترین خبری که امروز شنیدم، انتشار آهنگ جدید از یکی از خواننده‌های برتر مورد علاقه‌ام بود! این آهنگ با نام من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن توسط سام رئوفی این خواننده پرطرفدار منتشر شده است و مطمئناً شما رو هم هیجان زده می‌کنه. این آهنگ با صدای قوی و فوق‌العاده آهنگسازی شده و می‌تونه شما رو به شدت هیجان زده کنه. صدای سام رئوفی با ترکیبی از حساسیت و قدرت، باعث می‌شه که احساس کنید که در دنیایی دیگر قرار دارید. آهنگ من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن با ریتم بسیار جذاب و پرانرژی، توانسته است احساساتی مثل شور و هیجان رو در دل شنونده ایجاد کنه. این آهنگ حتماً بهترین گزینه برای سرگرمیه، باعث می‌شه احساس کنید که در یک کنسرت زنده حضور دارید.

دانلود موزیک من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی

ترانه‌ من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی به خاطر سبک نوشتاری شگفت‌انگیزش، می‌تواند انرژی مثبتی در کنار خود به جای بگذارد. با کلماتی که برای بیان احساسات و عواطف غنی و کامل انتخاب شده‌اند، شنوندگان برای مدتی به دنیایی از خوشبختی و سرخوردگی ناشی از عشق دعوت می‌شوند. این ترکیب شیرین از اصالت و نوآوری موسیقی در آهنگ سام رئوفی من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن ، یک تجربه‌ی خلاقانه برای هر شنونده به ارمغان می‌آورد. با وجود اینکه برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور، استفاده از واژه‌هایی قدرتمند و با انرژی ضروری است، اما فقط واژه‌ها کافی نیست. اجرای مناسب، آهنگسازی زیبا و استفاده از ابزارهای صوتی مناسب، نیز برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور حیاتی هستند. در اثر من فدای قلب پاکت نمیذارم دیگه تورابگیرن سام رئوفی این امر محقق شده است.

Looking for some new music to set the mood? Download Khoshgele Binazir by Sam Raoofi for a diverse mix of sounds and genres.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.