دانلود موزیک چشم ابرو مشکی مهرزاد کریمی بندری

دانلود موزیک چشم ابرو مشکی مهرزاد کریمی بندری

Download New Music Mehrzad Karimi Bandari Cheshm Abroo Meshki

دانلود موزیک چشم ابرو مشکی مهرزاد کریمی بندری

چشم ابرو مشکی مهرزاد کریمی بندری

ترانه موزیک چشم ابرو مشکی مهرزاد کریمی بندری

چشم ابرو مشکی ایطو تو نازمکن بشته دنبالت گرفتاروم مکن
چشم ابرومشکی اگه بگی نه ازکوه اجکوم اگه بگی ها دست به ماه ابروم
اگه بگی نه چشم ابرومشکی ایطو تو نازمکن
بشته دنبالت گرفتاروم مکن چشم ابرومشکی دامن زرشکی تومون گلابتون مه خاطرخاتوم ایطو تونازمکن خال لوونت ایبو هوش ازسروم مه بایه بوسه ایطو دربدروم هروز تبینوم عزیز بابه دلی چشم ابرومشکی بگه باکه بلی هروزتبینوم عزیز چشم ابرومشکی ایطو تو نازمکن بشته دنبالت گرفتاروم مکن چشم ابرومشکی

آهنگ با آرانژمانی پرشور آغاز می‌شود که همچون یک پایان ناپذیر به آهنگ ادامه می‌دهد. در طول آهنگ چشم ابرو مشکی، نوازندگان برای بهترین اجرای ممکن، هماهنگی خوبی با صدای مهرزاد کریمی بندری داشته‌اند و هر نوع آهنگی که با این صدا همراه شود، تبدیل به آهنگی فوق‌العاده می‌شود. با گوش دادن به مهرزاد کریمی بندری چشم ابرو مشکی، به راحتی می‌توانید از هنر و استعداد مهرزاد کریمی بندری مطلع شوید. صدای مهرزاد کریمی بندری در این اثر بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است و می‌تواند با اجرای هماهنگ و هنرمندانه، حس آرامش و شادی را به مخاطبان منتقل کند. چشم ابرو مشکی مهرزاد کریمی بندری از آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد.

دانلود موزیک چشم ابرو مشکی مهرزاد کریمی بندری

در کل، شنیدن موزیک جدید یک تجربه هیجان انگیز و شخصی است که ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. با این حال، همیشه باید به دنبال موزیک هایی باشید که احساسات و سلیقه شما را منعکس کنند و به شما لذت بخشند.

Be the first to listen to Mehrzad Karimi Bandari’s latest music release by downloading Cheshm Abroo Meshki now.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.