دانلود موزیک ببینی که شدم یه روانی ارشاد و کارای

دانلود موزیک ببینی که شدم یه روانی ارشاد و کارای

Download New Music Ershad & Karay Jat Khali

دانلود موزیک ببینی که شدم یه روانی ارشاد و کارای

ببینی که شدم یه روانی ارشاد و کارای

ترانه موزیک ببینی که شدم یه روانی ارشاد و کارای

تو که غریبه نیستی
بعد چند وقت
صداتو باز شنیدم این دلم ریخت
یه الو گفتی و
یه قطره ی اشک از تو چشم ریخت
تو باز یه شب افتادی یادم
منم قلبم هوایی
تو هم آزاده وقتت
ملودی مانیا
نیاز به بازیچه داری
نه تو آدم قبلی
نه من مثل قدیمم
تو خوبی
من ندارم دیگه حس قدیمم
جات خالی
ببینی که شدم یه روانی
تو یکی دیگه رو به جام داری
ما هنوز واسه تو عزا داریم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان ارشاد و کارای، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که ببینی که شدم یه روانی، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از ارشاد و کارای منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی ارشاد و کارای، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای ارشاد و کارای و ریتم‌های آهنگ ببینی که شدم یه روانی به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

ارشاد و کارای ببینی که شدم یه روانی برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی ارشاد و کارای، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، ببینی که شدم یه روانی نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار ارشاد و کارای تبدیل شود.

دانلود موزیک ببینی که شدم یه روانی ارشاد و کارای

آهنگ جدید ارشاد و کارای بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار ببینی که شدم یه روانی بسیار خوشحال خواهند شد زیرا ببینی که شدم یه روانی به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای ارشاد و کارای به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Ershad & Karay’s latest music release, Jat Khali, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.