دانلود موزیک دوری سامراد لطفی

دانلود موزیک دوری سامراد لطفی

Download New Music Samrad Lotfi Doori

دانلود موزیک دوری سامراد لطفی

دوری سامراد لطفی

ترانه موزیک دوری سامراد لطفی

دوری دل تنگت میشم هر شب
پر کردم خونرو از شمع
تا تو برگردی
عشقم مثل قبل دوسم داری
خستم از شب بیداری
خیلی فرق کردی
برگرد کم‌کن تو این درد و با عشق
ازت داره قلبم یه خواهش
ملودی مانیا
تو این مرد و تنها نزارش
برگرد ها کن تو دستای سردم
تو شمع شو تا دورت بگردم
چقدر خالیه جات تو قلبم
رو ندارم برم جایی بی تو
من اروم ندارم
انقدر از تو میخونم که از ابر بارون درارم
جون ندارم اخه لعنتی از تو چی موند برا من
چی موند برا من

آهنگ دوری سامراد لطفی، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن سامراد لطفی، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار سامراد لطفی در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ دوری سامراد لطفی اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی سامراد لطفی، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید سامراد لطفی با نام “دوری”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ دوری، سامراد لطفی با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک دوری سامراد لطفی

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه دوری سامراد لطفی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود سامراد لطفی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه دوری تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Doori by Samrad Lotfi and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.