دانلود موزیک تمومش کن (ورژن جدید) فرزاد فرزین

دانلود موزیک تمومش کن (ورژن جدید) فرزاد فرزین

Download New Music Farzad Farzin Tamoomesh Kon(New Version)

ترانه و موزیک : فرزاد فرزین ؛ تنظیم : عارف صمدیان

دانلود موزیک تمومش کن (ورژن جدید) فرزاد فرزین

تمومش کن (ورژن جدید) فرزاد فرزین

ترانه موزیک تمومش کن (ورژن جدید) فرزاد فرزین

تمومش کن دیگه
خسته شدیم
ما باختیم و تازه
برنده شدیم
ما واسه ی هم مثل سم کشنده شدیم
تمومش کن تو ادامه نده
ببین که چه کردی با حال بده
اونی که دوست داشت قیدتو دیگه زده

گوش دادن به موسیقی جدید تمومش کن (ورژن جدید) می‌تواند به شما کمک کند تا به دنیای دیگری درونی پرداخته و در خود واقعیت بیشتری پیدا کنید. آهنگ‌ جدید فرزاد فرزین می‌تواند به شما کمک کنند تا با احساسات و تجربیات خود در ارتباط بیشتری باشید و به جای آنکه فقط با خودتان صحبت کنید، با دیگران در موردشان صحبت کنید. به طور کلی، گوش دادن به موسیقی جدید می‌تواند یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز باشد که به شما انرژی، شادی می‌بخشد. تمومش کن (ورژن جدید) از خواننده‌ای با صدای بسیار دلنشین و نغمه‌ای پرشور و زیباست به اسم فرزاد فرزین. صدای خواننده همچون نوازش باد، آرامش بخش و در عین حال با انرژی بوده و باعث می‌شود که هرگز خسته نشوید. موزیک بسیار خاص و متفاوت از فرزاد فرزین که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد.

دانلود موزیک تمومش کن (ورژن جدید) فرزاد فرزین

از دیگر ویژگی‌های این آهنگ می‌توان به مدت زمان مناسب آن برای گوش دادن اشاره کرد. بدون شک آهنگ فرزاد فرزین تمومش کن (ورژن جدید) می‌تواند در هر لحظه از روز و برای هر فردی قابل پخش و گوش دادن باشد. در نهایت، عرضه‌ی این آهنگ به بازار حتما می‌تواند با استقبال بسیاری از طرفداران موسیقی همراه باشد.

Get lost in the latest music release from Farzad Farzin – download Tamoomesh Kon(New Version) today and enjoy the journey.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.