دانلود موزیک دیونتم درمونمم خودتی پیربد

دانلود موزیک دیونتم درمونمم خودتی پیربد

Download New Music Pirbod Bia Bia

دانلود موزیک دیونتم درمونمم خودتی پیربد

دیونتم درمونمم خودتی پیربد

ترانه موزیک دیونتم درمونمم خودتی پیربد

هنوزم دوست دارم
من نمیپره از یادم
کم نمونده از تو توو مغزم خاطره
نیست اصلا هیشکی هم
اندازه من عاشقت
بیا بیا بیا
مگه تو مونده تو دلت چیا
بگو فقط بیا دلتنگتم زیاد
ملودی مانیا
نیست اصلا هیشکی مثل تو واسه من
آخه خوشگل من
خبر داری از این دل تنگ
هرکی جز ترو دیدم
مثل تو عزیزم
نیومد به چشم
دیونتم درمونمم خودتی
نباشی تو بگردم من دور کی
فقط تو یکی
اینهمه علاقمو تو ببین

با سلام، به تمامی دوستداران موسیقی، امروز در میان شما هستیم تا به شما موسیقی جدیدی را به نام «دیونتم درمونمم خودتی» معرفی کنیم. این موزیک جدید از نظر آهنگسازی و تنظیم، با داشتن ملودی های شنیدنی و پرانرژی، شما را به خودش جذب می‌کند. صدای قوی و بی‌نظیر پیربد، احساسی ناب و قابل توجهی در شما به وجود می‌آورد. متن شعر با شور و هیجانی شدید، شما را به دنیای دیگری می‌برد و در همین حال به شما اجازه می‌دهد تا با احساسات خود درگیر شوید. این اهنگ با ریتمی ملایم و آرام با صدایی دلنشین و تلفیقی از سازهای مختلف بسیار دلپذیر است. متنی که با این ریتم آرام با صدای پیربد شنیده می شود نیز در برگیرنده احساسات مختلفی است که به طور گسترده ای از عشق و امید تا ناراحتی و افسردگی می گوید. مخاطبین و هواداران پیربد نیز با خوشحالی از انتشار قطعه دیونتم درمونمم خودتی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند.

دانلود موزیک دیونتم درمونمم خودتی پیربد

در کل، دیونتم درمونمم خودتی پیربد یک ترکیب بی نظیر از شعر، آهنگسازی و خوانندگی بی‌نظیر است که شما را به یک سفر هیجان انگیز درونی می‌برد. دیونتم درمونمم خودتی را به شدت به همه علاقه مندان به موسیقی پیشنهاد می‌کنیم که آن را گوش دهند و از آن لذت ببرند.

If you’re a fan of Pirbod, you won’t want to miss his latest music release. Download Bia Bia for an unforgettable listening experience.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.