دانلود موزیک سر تا پا خیس شد لباس دو تامون رامین عابدی

دانلود موزیک سر تا پا خیس شد لباس دو تامون رامین عابدی

Download New Music Ramin Abedi Name Baron

دانلود موزیک سر تا پا خیس شد لباس دو تامون رامین عابدی

سر تا پا خیس شد لباس دو تامون رامین عابدی

ترانه موزیک سر تا پا خیس شد لباس دو تامون رامین عابدی

شد دم صبح
یه من
یه تو
یه دریا باز دلمو برد
ترکیب عطر تو با نم بارون
سر تا پا خیس شد لباس دو تامون
روتو بر میگردونی دلم برات تنگه
میزنه دلت برام اینه که قشنگه
ملودی مانیا
هر دفه چشم توو چشم میشم باهات
دلم میدون جنگهههه عههه
اون لباس قشنگه روووو
برام بپوش بریم قدم زدن اااان
همه بگن چقد بهم میان
این دو تا چه ترکیبی بهم زدن ۲
رو اینیکه توو گر دنمه
اسمتو میکنم حک
همه ببینن
مال تو ام
تو مال منی
به دلممیزنی
چنگ
عاشق همینم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان رامین عابدی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که سر تا پا خیس شد لباس دو تامون، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از رامین عابدی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی رامین عابدی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای رامین عابدی و ریتم‌های آهنگ سر تا پا خیس شد لباس دو تامون به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

رامین عابدی سر تا پا خیس شد لباس دو تامون برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی رامین عابدی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، سر تا پا خیس شد لباس دو تامون نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار رامین عابدی تبدیل شود.

دانلود موزیک سر تا پا خیس شد لباس دو تامون رامین عابدی

آهنگ جدید رامین عابدی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار سر تا پا خیس شد لباس دو تامون بسیار خوشحال خواهند شد زیرا سر تا پا خیس شد لباس دو تامون به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای رامین عابدی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Ramin Abedi’s latest music release, Name Baron, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.