دانلود موزیک قهوت و میبینی به همین تلخی اشکان هاشمی

دانلود موزیک قهوت و میبینی به همین تلخی اشکان هاشمی

Download New Music Ashkan Hashemi Sefid

دانلود موزیک قهوت و میبینی به همین تلخی اشکان هاشمی

قهوت و میبینی به همین تلخی اشکان هاشمی

ترانه موزیک قهوت و میبینی به همین تلخی اشکان هاشمی

الان خوبه من و اینجوری میبینی
تو که نباشی دور من ببین کسی نیس
قهوت و میبینی به همین تلخی
تو شیرینیه کل هفته رو میگیری
شونه تو رو چقدر کم داره پیشونیم
وای خدا چقدر دلم غم داره میدونی
وای چقدر برا همه حرف دارم بزنم
کاش میشد توام یکم حالمو بدونی
ملودی مانیا
ببین چقدر میایم به هم
مریض چشماتم زیاد
الهی قربونت برم
چقدر سفید بهت میاد
اگه تو باشی دیگه هیچی نمیخوام من
من کنار تو دارم هر چی که می خوام من
نگو تو دلت واسه من جا نداره
دوری می تونه من و از پا دراره

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان اشکان هاشمی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که قهوت و میبینی به همین تلخی، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از اشکان هاشمی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی اشکان هاشمی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای اشکان هاشمی و ریتم‌های آهنگ قهوت و میبینی به همین تلخی به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

اشکان هاشمی قهوت و میبینی به همین تلخی برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی اشکان هاشمی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، قهوت و میبینی به همین تلخی نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار اشکان هاشمی تبدیل شود.

دانلود موزیک قهوت و میبینی به همین تلخی اشکان هاشمی

آهنگ جدید اشکان هاشمی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار قهوت و میبینی به همین تلخی بسیار خوشحال خواهند شد زیرا قهوت و میبینی به همین تلخی به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای اشکان هاشمی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Ashkan Hashemi’s latest music release, Sefid, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.