دانلود موزیک قلبم تند تر میکوبه احمد رضایی

دانلود موزیک قلبم تند تر میکوبه احمد رضایی

Download New Music Ahmad Rezaei Maghloob

دانلود موزیک قلبم تند تر میکوبه احمد رضایی

قلبم تند تر میکوبه احمد رضایی

ترانه موزیک قلبم تند تر میکوبه احمد رضایی

بیا دلو بزنیم به دریا
بکشیم داد و فریاد
ببریم غمارو از یاد
بگو از اون حرف قشنگات
نگو واسه این حرفا زوده
حالم باتو خوبه
قلبم تند تر میکوبه
بگو بهم دیوونه
ملودی مانیا
بری بالا بیای پایین حرف حرف خودمه
هرکی میپرسه ازت میگم عشق خودمه
هرچی تو بگی همونه اصلا خوبت شد
واسه بار صدم دل بازم مغلوبت شد
میرقصم به سازت
سنگینه نگاهت
میشه اخماتو وا کنی
بشینم من کنارت
میشه نه نیاری
آره حرف نداری
وقتی میخوام ببینمت
نگو که وقت نداری

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان احمد رضایی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که قلبم تند تر میکوبه، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از احمد رضایی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی احمد رضایی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای احمد رضایی و ریتم‌های آهنگ قلبم تند تر میکوبه به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

احمد رضایی قلبم تند تر میکوبه برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی احمد رضایی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، قلبم تند تر میکوبه نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار احمد رضایی تبدیل شود.

دانلود موزیک قلبم تند تر میکوبه احمد رضایی

آهنگ جدید احمد رضایی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار قلبم تند تر میکوبه بسیار خوشحال خواهند شد زیرا قلبم تند تر میکوبه به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای احمد رضایی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Ahmad Rezaei’s latest music release, Maghloob, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.