دانلود موزیک یه جوری دلو میبری که علی مجیدی

دانلود موزیک یه جوری دلو میبری که علی مجیدی

Download New Music Ali Majidi Delkhoshi

دانلود موزیک یه جوری دلو میبری که علی مجیدی

یه جوری دلو میبری که علی مجیدی

ترانه موزیک یه جوری دلو میبری که علی مجیدی

دل و بی مخالفت میذارم وسط تو بگو فقط چه جور باشم واست تو دلم آخه هر چی تو بگیه
انقدر میگم تا قلبتو بدی بم
بی تو هر ثانیه رو دور کنده دیوونم کرده اون عطر تندت
دلخوشی یعنی این که بفهمی یکی تو گوشیش پر عکسای توعه بی حرف و حدیث هرجا که باشی تو دلش جایه توعه گیر چشمای توعه دلخوشی یعنی این که بفهمی یکی تو گوشیش پر عکسای توعه بی حرف و حدیث هرجا که باشی تو دلش جایه توعه گیر چشمای توعه منو که ترسونده چشمات
یه تنه مچ دلوخوابونده چشمات
یه جوری دلو میبری که
نه دیدم اینجوریشو دیگه
پیش توئه دلم که میگم همه چی عالیه
ملودی مانیا
مثه تو یدونه بگو کیه
میره دلم هنوزم پیش منی
منو که به اسم کوچیک صدا میزنی صدا میزنی
دلخوشی یعنی این که بفهمی یکی تو گوشیش پر عکسای توعه بی حرف و حدیث هرجا که باشی تو دلش جایه توعه گیر چشمای توعه دلخوشی یعنی این که بفهمی یکی تو گوشیش پر عکسای توعه بی حرف و حدیث هرجا که باشی تو دلش جایه توعه گیر چشمای توعه

آهنگ یه جوری دلو میبری که علی مجیدی، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن علی مجیدی، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار علی مجیدی در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ یه جوری دلو میبری که علی مجیدی اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی علی مجیدی، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید علی مجیدی با نام “یه جوری دلو میبری که”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ یه جوری دلو میبری که، علی مجیدی با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک یه جوری دلو میبری که علی مجیدی

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه یه جوری دلو میبری که علی مجیدی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود علی مجیدی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه یه جوری دلو میبری که تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Delkhoshi by Ali Majidi and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.