دانلود موزیک نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری

دانلود موزیک نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری

Download New Music Mersad Jafari Zibatarin Eshgh

دانلود موزیک نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری

نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری

ترانه موزیک نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری

هر جا میرم عطر تو داره
آخ نمیدونی چه حالی داره
با تو دنیام روی رواله
کم کن از اون نازو اداتو
خوب میدونی میمیرم برا تو
آخ جونم فداتو
زیباترین عشقی اصلا خود بهشتی
رو قلبم اسمتو بنویس
ملودی مانیا
داره باورم میشه
زدی تو دلم ریشه
عاشق تر از من تو عالم نیست
باور کن بی تو ی درصدم دووم نمیاره دلم
باور کن تویی تو تموم باورم باور کن
باور کن
باورکن
نمیخوام تورو من از دست بدم
نذار که بی تو از دست برم
نگو که تو این رابطمون من مقصرم

آهنگ نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن مرصاد جعفری، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار مرصاد جعفری در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی مرصاد جعفری، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید مرصاد جعفری با نام “نگو که تو این رابطمون من مقصرم”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ نگو که تو این رابطمون من مقصرم، مرصاد جعفری با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه نگو که تو این رابطمون من مقصرم مرصاد جعفری خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مرصاد جعفری نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه نگو که تو این رابطمون من مقصرم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Zibatarin Eshgh by Mersad Jafari and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.