دانلود موزیک حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا

دانلود موزیک حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا

Download New Music Meghdad Sina Donyaye Bade To

دانلود موزیک حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا

حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا

ترانه موزیک حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا

باشه تمومه حرفی ندارم
چیزی نمی گم کاری ندارم
باشه تمومه اصلا تو خوبی
دیگه نمی خوام باشی کنارم
باشم نباشم پیش تو فرقی نداره
عاشق به معشوقش چرا رحمی نداره
شاید تصور میکنی واست کمم که
موندن کنار من برات صرفی نداره
ملودی مانیا
دنیای بعد تو امونمو بریده ای وای من
قول داده بودی بمونی پای من
نباشی اینه حال و روزم
آرومی بعد من حالا که مبتلا شدم به خودت
حالا که بسته جون من به خودت
نباشی اینه حال و روزم
نبود تو تموم کرد یه دنیا غم نشونم کرد
همه جا رو پیت گشتم چقد دوریت صبورم کرد

آهنگ حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن مقداد سینا، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار مقداد سینا در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی مقداد سینا، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید مقداد سینا با نام “حالا که بسته جون من به خودت”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ حالا که بسته جون من به خودت، مقداد سینا با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه حالا که بسته جون من به خودت مقداد سینا خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مقداد سینا نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه حالا که بسته جون من به خودت تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Donyaye Bade To by Meghdad Sina and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.