دانلود موزیک عاشقم قلبم همراته نوید ادیب

دانلود موزیک عاشقم قلبم همراته نوید ادیب

Download New Music Navid Adib Be Man Che

دانلود موزیک عاشقم قلبم همراته نوید ادیب

عاشقم قلبم همراته نوید ادیب

ترانه موزیک عاشقم قلبم همراته نوید ادیب

تو خوبی خوش بویی مثل گل
یه راه نجاتی تو مثل پل
نداره خوبیه تو رو ماه
نگام میکنی مثل دیوونه ها
تو بهم میریزی دلمو با یه نگاه
چقد آخه عجیب چشات
به من چه دلم دل تورو میخواد
به من چه اگه هیچ جوره کوتاه نمیاد
ملودی مانیا
من با دلم با قلبم عاشقم وابستم
واسه من دنیا چشماته
اره من میدونم باشه من دیوونم
عاشقم قلبم همراته

امروز ما یک خبر فوق العاده برای طرفداران موسیقی داریم! یکی از بهترین خوانندگان محبوبمان، نوید ادیب، به تازگی یک موزیک جدید و شگفت انگیز منتشر کرده است. این آهنگ با عنوان عاشقم قلبم همراته در سبکی متفاوت، یکی از بهترین آثار این خواننده به حساب می‌آید. صدای قوی و خاص خواننده در کنار آهنگسازی خیره کننده و تنظیمی عالی، عاشقم قلبم همراته را به یکی از بهترین آثار نوید ادیب تبدیل کرده است. متن شعر همچنین، پیامی شفاف و قوی را در خود دارد. عاشقم قلبم همراته با آهنگسازی دقیق و بی‌نظیر، ملودی‌های خاص و متفاوتی دارد که برای همه گوش‌پذیر و دلنشین است. صدای نوید ادیب نیز بسیار شفاف و پرانرژی است و با شعری شگفت‌انگیز، شنونده را به دنیایی پر از موسیقی میبرد.

دانلود موزیک عاشقم قلبم همراته نوید ادیب

آهنگ نوید ادیب عاشقم قلبم همراته به همراه لینکهای دانلود پرسرعت و مستقیم، برای دانلود آسان و سریع آهنگ برای همه علاقه‌مندان، در دسترس قرار دارد. همچنین، عاشقم قلبم همراته برای پخش آنلاین نیز در سایت ما قرار گرفته است و شما می‌توانید از طریق لینک‌های موجود به راحتی این آهنگ را پخش کنید و از شنیدن صدای بی نظیر نوید ادیب در این اثر لذت ببرید.

Are you a fan of Navid Adib’s music? You won’t want to miss his newest music release, Be Man Che, available for download today.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.