دانلود موزیک واسه من ایمان حسین زاده

دانلود موزیک واسه من ایمان حسین زاده

Download New Music Iman Hosseinzadeh Vase Man

دانلود موزیک واسه من ایمان حسین زاده

واسه من ایمان حسین زاده

ترانه موزیک واسه من ایمان حسین زاده

تو فقط لب تر کن قربون خندت خب
میرم من میرم من میرم من
دستامو ول نکن تنهایی سخته خب
دیوونه میشم من میشم من میشم من
هیچکی واسه من تو نمیشه
نمیشه نمیشه نمیشه
تو بمون واسه همیشه
چی میشه چی میشه چی میشه
ملودی مانیا
قلبم واسه تو میزنه هربار
تو یه حس نابی انگار
سر رو شونه هام بزار
نگو دوری نگو سخته
آخر هر عشق نگو تلخه
من تو فکرتم هر لحظه

اووه! آیا می‌دانید که یک آهنگ بسیار جذاب و پرانرژی از ایمان حسین زاده منتشر شده است؟ این آهنگ بی‌نظیر با عنوان “واسه من” برای شما آماده شده است و به نظر من این آهنگ یکی از بهترین‌هایی است که او تا به حال منتشر کرده است. با شور و هیجان، ایمان حسین زاده در این آهنگ به طور شگفت انگیزی شرایط روزمره را به یک دنیای جدید و خیالی تبدیل کرده است. بیت‌های قوی و پرانرژی، ملودی‌های فوق‌العاده و صدای شگفت‌انگیز ایمان حسین زاده همه به همراه تکست بسیار پرمعنی، همه اجزای این آهنگ بی‌نظیر را تشکیل می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌دهم این آهنگ بی‌نظیر را بشنوید و از آن لذت ببرید!

دانلود موزیک واسه من ایمان حسین زاده

اگر شما هم از هواداران ایمان حسین زاده هستید یا علاقه‌مند به آهنگ‌های عاشقانه‌ی شنیدنی هستید، حتماً باید این آهنگ را گوش کنید. برای دانلود آهنگ «واسه من» به صورت پرسرعت و مستقیم، به لینک‌های دانلود مراجعه کنید و همچنین می‌توانید آن را به صورت آنلاین پخش کنید. همچنین می‌توانید این آهنگ را با کیفیت‌های مختلف، از سایت ما دانلود کنید.

به صورت خلاصه، “واسه من” از “ایمان حسین زاده” یک آهنگ بسیار دلنشین و زیباست که با ملودی پویا و صدای زیبای “ایمان حسین زاده” حتما به یکی از آهنگ‌های مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

Get ready for a musical journey with Iman Hosseinzadeh’s latest song, Vase Man. Download it now to experience his latest creative vision.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.