دانلود موزیک دریا امیر آرین

دانلود موزیک دریا امیر آرین

Download New Music Amir Arian Darya

دانلود موزیک دریا امیر آرین

دریا امیر آرین

ترانه موزیک دریا امیر آرین

قصه این بود
زیر بارون لب ساحل عاشق شدیم
دل بستیم هم دم تنهایی ساحل شدیم
بارون میبارید تو میگفتی به چشمات
کردم عادت
من با خیال حس آخرین نگاهت
موندم تو این خونه برگرد
برگرد
ملودی مانیا
من تنهام بدون تو دیگه لب دریا نمیرم
تو نباشی موجا به عشق کی لب ساحل بشینن
زیر بارون قدم زدن بی تو که معنایی نداره
برگرد باز بزار که آسمون به عشقمون بباره
دورت بگردم اونشب یادت میاد
بهم میگفتی من دلم بارون میخواد
سرت رو شونم چشمات بستی و باز
آروم میگفتی تو دلت دریاست

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان امیر آرین، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که دریا، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از امیر آرین منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی امیر آرین، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای امیر آرین و ریتم‌های آهنگ دریا به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

امیر آرین دریا برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی امیر آرین، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، دریا نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار امیر آرین تبدیل شود.

دانلود موزیک دریا امیر آرین

آهنگ جدید امیر آرین بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار دریا بسیار خوشحال خواهند شد زیرا دریا به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای امیر آرین به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Amir Arian’s latest music release, Darya, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.