دانلود موزیک بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی سینا درخشنده

دانلود موزیک بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی سینا درخشنده

Download New Music Sina Derakhshande To Taki

دانلود موزیک بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی سینا درخشنده

بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی سینا درخشنده

ترانه موزیک بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی سینا درخشنده

سر کوچه میشنم تا که از خونه بیایی
بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی
حالا اخمو نباش کم رو نباش سرتو بالا کن
چشماتو ندزد بسه ادا یه نگا به ما کن
توی محلمون تو تکی
تو اخ چه بانمکی
میرم از دست اگه بعله رو به من تونگی
منتظر نشستم بیا
ملودی مانیا
دل بیقراره بیا
میخوام باهات حرف بزنم
زبونم هی بند میاد
بببگم میخوامت
میلرزه صدام هی
هی نکن جوابم
تویی ماهو ستارم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان سینا درخشنده، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از سینا درخشنده منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی سینا درخشنده، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای سینا درخشنده و ریتم‌های آهنگ بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

سینا درخشنده بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی سینا درخشنده، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار سینا درخشنده تبدیل شود.

دانلود موزیک بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی سینا درخشنده

آهنگ جدید سینا درخشنده بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی بسیار خوشحال خواهند شد زیرا بخوای هر جا بری دنبالتم بسکه بلایی به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای سینا درخشنده به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Sina Derakhshande’s latest music release, To Taki, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.