دانلود موزیک پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا

دانلود موزیک پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا

Download New Music Erfan Raja Sade Begam

دانلود موزیک پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا

پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا

ترانه موزیک پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا

عاشقه چشات شدن کاره منه
هرکی پشت تو بخواد حرف بزنه
میدونی که با خوده من طرفه
پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم
من دلم واسه تو تنگ میشه اصلا
نمیشه خسته بشم من که ازت
پای تو گیره دلم نمیگیره دلم
وقتی که پیش منی
ملودی مانیا
میشه بدونه من هیچ جایی نری
همه دیدن ما دوتا ماله همیم
باتو کم میشه غم
بزار یچی بگم تو اینقدر خوبی عشقم
نمیشه کم که حسم
آروم میگیرم پیشه تو ماله منی خوب دیگه تو قلب و بدش من
پای تو گیره دلم نمیگیره دلم

آهنگ پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن عرفان رجا، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار عرفان رجا در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی عرفان رجا، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید عرفان رجا با نام “پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم، عرفان رجا با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم عرفان رجا خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود عرفان رجا نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه پای دلم بدون میمونی نمیشی دور ازم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Sade Begam by Erfan Raja and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.