دانلود موزیک اومدی و قلبم و عاشق کردی میثم تعاونی

دانلود موزیک اومدی و قلبم و عاشق کردی میثم تعاونی

Download New Music Meysam Taavoni Bargard Pisham

دانلود موزیک اومدی و قلبم و عاشق کردی میثم تعاونی

اومدی و قلبم و عاشق کردی میثم تعاونی

ترانه موزیک اومدی و قلبم و عاشق کردی میثم تعاونی

قلب من تورو میخواد
تورو دوست داره زیاد
پی تو میگردم اما نیستی
تو که میخواستی بری
پس چرا از اول
اومدی و قلبم و عاشق کردی
بدون دیوونه میشم
اگه میشه برگرد پیشم
ملودی مانیا
میدونی اگه نباشی میمیرم
اگه برگردی تو پیشم زنده میشم
میدونی چقدر میخوامت دنیامی
آخه تو خودت میدونی رویامی

ما همیشه منتظر بودیم تا میثم تعاونی یک آهنگ جدید منتشر کند و حالا بالاخره آن آهنگ در دسترس قرار گرفته است. اومدی و قلبم و عاشق کردی بیشتر از هرچیزی تجربه ای نوین از صدای بی نظیر و خاص میثم تعاونی را به نمایش می گذارد. با استفاده از الهام گرفتن از موسیقی پاپ، این آهنگ دارای ریتم و ملودی زیبایی است که شنونده را به خود جذب می کند. این آهنگ با صدای شفاف و واضح، احساسات شما را به چالش می کشاند. صدای خاص میثم تعاونی، به همراه سازهای موسیقی هماهنگ شده است تا اومدی و قلبم و عاشق کردی بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهد. آهنگسازی در این آهنگ نیز بسیار قوی و متناسب با صدای خواننده است. اگر به دنبال یک آهنگ متفاوت و خاص هستید، اومدی و قلبم و عاشق کردی میثم تعاونی را از دست ندهید. با دانلود این آهنگ، تجربه بی نظیری در دنیای موسیقی پاپ خواهید داشت.

دانلود موزیک اومدی و قلبم و عاشق کردی میثم تعاونی

از ملودی شگفت‌انگیز تا صدای هیجان‌انگیز میثم تعاونی، همه چیز در آهنگ اومدی و قلبم و عاشق کردی به چشم می‌خورد. من مطمئنم که این آهنگ می‌تواند شما را به دنیای جدیدی از موسیقی هدایت کند و شما را به یک تجربه بی‌نظیر از هنر خوانندگی این دوره معرفی کند. اگر شما یکی از هواداران میثم تعاونی هستید، اومدی و قلبم و عاشق کردی برای شما یک هدیه بزرگ است.

Meysam Taavoni has just released his latest music, Bargard Pisham, and it’s available for download now. Get it while it’s hot!

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.