دانلود موزیک بارون یاد تو رو میاره مرتضی حسینی

دانلود موزیک بارون یاد تو رو میاره مرتضی حسینی

Download New Music Morteza Hosseni Baroon

دانلود موزیک بارون یاد تو رو میاره مرتضی حسینی

بارون یاد تو رو میاره مرتضی حسینی

ترانه موزیک بارون یاد تو رو میاره مرتضی حسینی

بارون با تو یه طور دیگه بود
بارون ما دو تا رو با هم دیده بود
ولی تموم شد همه اینا چه زود
کنار من میدیدی همیشه حال خوبو
کنار تو بودم تا میزد بارون
ولی قدم میزنم الان تنها خیابونو
بارون یاد تو رو میاره
با اینکه چیزی از من نیس یادت
ملودی مانیا
یکی توی پاییز تو رو میخوادت
اگه زمان برگرده به تو میرسم
بی تو الان به همه چی بی حسم
ولی من تنهاییامو نمیذارم پای قسمت

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان مرتضی حسینی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که بارون یاد تو رو میاره، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از مرتضی حسینی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی مرتضی حسینی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای مرتضی حسینی و ریتم‌های آهنگ بارون یاد تو رو میاره به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

مرتضی حسینی بارون یاد تو رو میاره برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی مرتضی حسینی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، بارون یاد تو رو میاره نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار مرتضی حسینی تبدیل شود.

دانلود موزیک بارون یاد تو رو میاره مرتضی حسینی

آهنگ جدید مرتضی حسینی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار بارون یاد تو رو میاره بسیار خوشحال خواهند شد زیرا بارون یاد تو رو میاره به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای مرتضی حسینی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Morteza Hosseni’s latest music release, Baroon, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.