دانلود موزیک برا تو آریا مسعود

دانلود موزیک برا تو آریا مسعود

Download New Music Aria Masoud Bara To

دانلود موزیک برا تو آریا مسعود

برا تو آریا مسعود

ترانه موزیک برا تو آریا مسعود

ندیدم هیچکی با یک نگاه تو دلو خالی کنه
خودشو برسونه بهم وقتی حالم بده ی کاری کنه
مثه تو کی رفیق منه
از اون حرفای خوب میزنه
یکی پرسید ازت چیه نسبتمون بگو این اقا عشق منه
برا تو
قلبم نمیتونه دراره کسی اداتو
پشتتو میگیرم همه جا دارم هواتو
ملودی مانیا
از الان هرچی دارم ندارم براتو
چشات ی کاری میکنه با ادم ک هرچی دغدست و میره یادم میشم خیره
قلبام ب تو گیره
یه وقتایی ک از همه کلافم میای میذاری موهاتو ببافم میشم اروم میای مثه بارون

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان آریا مسعود، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که برا تو، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از آریا مسعود منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی آریا مسعود، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای آریا مسعود و ریتم‌های آهنگ برا تو به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

آریا مسعود برا تو برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی آریا مسعود، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، برا تو نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار آریا مسعود تبدیل شود.

دانلود موزیک برا تو آریا مسعود

آهنگ جدید آریا مسعود بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار برا تو بسیار خوشحال خواهند شد زیرا برا تو به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای آریا مسعود به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Aria Masoud’s latest music release, Bara To, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.