دانلود موزیک بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی

دانلود موزیک بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی

Download New Music Saeed Ammi Naro Zibaye Man

دانلود موزیک بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی

بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی

ترانه موزیک بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی

نرو زیبای من
غصه نخور
که از غم تو گریه میکنم
حوصله کن
ببین به عشق تو چه میکنم
نه نرو
که افتد آتش غمت به جان
کم نشو
ملودی مانیا
همیشه عشق آخرم بمان
وقتی نباشی پیش من م ردن چه ساده ست
بازار گرم قلب من بی تو کساد است
نرو آرام جان
بیا با من بمان
به چشم تو شدم گرفتار
نرو زیبای من
نفس بکش جای من
ولی نگو خدانگهدار
بگو چه در دو چشم خود داری
که چون ستاره در شب تاری
جز عشق تو نمانده دیگر کاری
به تار گیسوی تو زنجیرم
آرامش از عشق تو میگیرم
نفس شدی اگر نباشی میمیرم

آهنگ بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن سعید عمی، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار سعید عمی در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی سعید عمی، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید سعید عمی با نام “بازار گرم قلب من بی تو کساد است”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ بازار گرم قلب من بی تو کساد است، سعید عمی با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه بازار گرم قلب من بی تو کساد است سعید عمی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود سعید عمی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه بازار گرم قلب من بی تو کساد است تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Naro Zibaye Man by Saeed Ammi and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.