دانلود موزیک امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب حاج احمد گودرزی

دانلود موزیک امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب حاج احمد گودرزی

Download New Music Ahmad Goudarzi Fatemeh Javane Man

دانلود موزیک امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب حاج احمد گودرزی

امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب حاج احمد گودرزی

ترانه موزیک امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب حاج احمد گودرزی

امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب
آخر شد ازاین عزا شیرخدا خانه خراب
ببین خودت لرزش دست من
چگونه جسم تو کنم کفن
به پیش چشم زینب وحسین
به پیش دیده تر حسن
یاور قدکمان من فاطمة جوان من
طفلانت به سر زنان دور تنت به شور وشین
ملودی مانیا
بر سینه گرفته ای گریه کنان سر حسین
قرار بعدی من وشما
کنار قتلگاه کربلا
زمان سر بریدن حسین
به کام تشنه زیر دست وپا
شعله نزن به جان من فاطمة جوان من
یاور قدکمان من فاطمة جوان من

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان حاج احمد گودرزی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از حاج احمد گودرزی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی حاج احمد گودرزی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای حاج احمد گودرزی و ریتم‌های آهنگ امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

حاج احمد گودرزی امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی حاج احمد گودرزی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار حاج احمد گودرزی تبدیل شود.

دانلود موزیک امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب حاج احمد گودرزی

آهنگ جدید حاج احمد گودرزی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب بسیار خوشحال خواهند شد زیرا امشب شد ارض وسما زداغ تو در اضطراب به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای حاج احمد گودرزی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Ahmad Goudarzi’s latest music release, Fatemeh Javane Man, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.