دانلود موزیک باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است محسن مغان

دانلود موزیک باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است محسن مغان

Download New Music Mohsen Moghan Kasim

دانلود موزیک باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است محسن مغان

باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است محسن مغان

ترانه موزیک باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است محسن مغان

یه تسلی بده به غرور از دست رفته ام
Bir tebess m et unutursun zamanla
یه تبسمی کن به زمان از یاد برده ات
Yine dalmişim aynada y z m ağlar
باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است
Yine dalmişim elimde fotorğaflar
بازهم در دستانم عکسهایی که مانده است
Yine aylardan kasim sanki seninle kaldi bir yarim
ملودی مانیا
بازهم از ماهها کاسیم ماهی که خاطرات یارم مانده است
Her nefesim her anim sanadir canim
هر نفسم و هر لحظه ام باتو است جانم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان محسن مغان، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از محسن مغان منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی محسن مغان، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای محسن مغان و ریتم‌های آهنگ باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

محسن مغان باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی محسن مغان، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار محسن مغان تبدیل شود.

دانلود موزیک باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است محسن مغان

آهنگ جدید محسن مغان بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است بسیار خوشحال خواهند شد زیرا باز هم روبروی آیینه صورتم گریان مانده است به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای محسن مغان به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Mohsen Moghan’s latest music release, Kasim, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.