دانلود موزیک شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم

دانلود موزیک شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم

Download New Music Nadim Shodi Ghalbam

دانلود موزیک شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم

شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم

ترانه موزیک شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم

اون چشات دلمو بر زد
اومد و به دلم پل زد
نمیدونم یهو چی شد
که دلم با دیدن تو هل کرد
دلم میخواد رابطه مون هیچ موقع قطع نشه
اخلاقت با من یکی هیچ موقع بد نشه
نمیذارم پشت سرمون کسی بد بگه
شدی خود خود خود قلبم عاشق
ملودی مانیا
تو شدم من رسما به کسی جاتو نمیدم من
اصن فکر نمی کردم همونی باشی
که یه روزی براش میمیرم
چقد خوبه وقتی پیشمی بچه میشی
بهم اصلا نه نمیگی تو که باشی پیشم غمی نی
صدات مثه مسکنه آرامشه هرجا باشم کنار تو حالم خوشه
انقد من از تو خوبی دیدم که نمیتونم از تو دل بکنم

آهنگ شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن ندیم، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار ندیم در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی ندیم، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید ندیم با نام “شدی خود خود خود قلبم عاشق”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ شدی خود خود خود قلبم عاشق، ندیم با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه شدی خود خود خود قلبم عاشق ندیم خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود ندیم نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه شدی خود خود خود قلبم عاشق تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Shodi Ghalbam by Nadim and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.