دانلود موزیک خسته شدم حق نمیدی بم عرفان محجوب

دانلود موزیک خسته شدم حق نمیدی بم عرفان محجوب

Download New Music Erfan Mahjoob Faramoshi

دانلود موزیک خسته شدم حق نمیدی بم عرفان محجوب

خسته شدم حق نمیدی بم عرفان محجوب

ترانه موزیک خسته شدم حق نمیدی بم عرفان محجوب

تو جای من نیستی عزیزم
دردو بلد نیستی عزیزم
الان که تو شادی ولی من
دارم میرم دریا عزیزم
واسم بخند خندتو قربون
چشای پاییزتو قربون
خسته شدم حق نمیدی بم
دریا بخواد این دل عزیزم
ملودی مانیا
متن اهنگ فراموشی عرفان محجوب
من فراموشی بگیرم
تورو یادم نمیره
آخ تورو یادم نمیره
تو رفتی تو تاروپودم
شدی بودو نبودم
آخ چقدر رو تو حسودم
یه نگاه ساده ی تورو نمیدم به کسی
هرچی دلت میخواد بگو من نمیگم به هیچکسی
کار دنیارو نگاه داره کجاها میرسه
میمونم و داد میزنم تا که صدام بهت برسه

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان عرفان محجوب، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که خسته شدم حق نمیدی بم، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از عرفان محجوب منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی عرفان محجوب، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای عرفان محجوب و ریتم‌های آهنگ خسته شدم حق نمیدی بم به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

عرفان محجوب خسته شدم حق نمیدی بم برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی عرفان محجوب، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، خسته شدم حق نمیدی بم نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار عرفان محجوب تبدیل شود.

دانلود موزیک خسته شدم حق نمیدی بم عرفان محجوب

آهنگ جدید عرفان محجوب بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار خسته شدم حق نمیدی بم بسیار خوشحال خواهند شد زیرا خسته شدم حق نمیدی بم به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای عرفان محجوب به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Erfan Mahjoob’s latest music release, Faramoshi, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.