دانلود موزیک قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا

دانلود موزیک قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا

Download New Music Erfan Abra Zade Be Saram

دانلود موزیک قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا

قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا

ترانه موزیک قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا

یادتو میوفتم تا وقتی یکی شبیهت از پیشم رد میشه
این آدمه دسته خودش نیست اگه سرتو با همه بد میشه
زده به سرم که بگم به دلم
قیدتو بزنم یه دفعه یه شبم
حیفمونه بفهم اگ میشه یه سرم
بیا به ما بزن
نداره هیچکسی چشمای شبیه ماهتو
قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو
ملودی مانیا
بد نشی بام کج نکنی راهتو
آخه قشنگه همه چی با تو
حسم به تو عوض نشده ذوق میکنم مث بار اول
هنوز نمیدونم چیکار کردم که تو شدی کارمای قلبم
زورم با تو میچربه به آدما که میگن بهم
پر رو میشی ولی من حسمو میگم بهت

آهنگ قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن عرفان ابرا، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار عرفان ابرا در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی عرفان ابرا، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید عرفان ابرا با نام “قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو، عرفان ابرا با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو عرفان ابرا خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود عرفان ابرا نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه قایم نکن عشقم ازم قشنگیاتو تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Zade Be Saram by Erfan Abra and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.