دانلود موزیک من باشم و تو باشی و عادل مهرفر

دانلود موزیک من باشم و تو باشی و عادل مهرفر

Download New Music Adel Mehrfar Gole Shaghayegh

دانلود موزیک من باشم و تو باشی و عادل مهرفر

من باشم و تو باشی و عادل مهرفر

ترانه موزیک من باشم و تو باشی و عادل مهرفر

فکرشو بکن یه روز
من باشم و تو باشی و
یه جاده خلوت و ساکت
فکرشو بکن دل تو
دریا بخواد و باهم بریم
بارون بریزه روی شالت
دوتایی باهم تو قایق
دوتا قلب عاشق
ملودی مانیا
پیچیده دور و برمون عطر گلای شقایق
یه دل و یه دلدار
یه دل گرفتار
خنده هات رو تکرار رو تکرار رو تکرار

صدای دلنشین و با احساس عادل مهرفر، احساس شگفتی و شادی را در دل همه به وجود آورده است. ترکیبی از ریتم‌های جدید و پرانرژی، باعث شده تا همه به پای آهنگ من باشم و تو باشی و بایستند و در همراهی با عادل مهرفر، به دنیایی پر از شادی و امید سفر کنند. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر من باشم و تو باشی و را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای عادل مهرفر به ارمغان آورد. علاوه بر این، این آهنگ با صدای زیبا و هنری “عادل مهرفر” اجرا شده است که نشان دهنده استعداد و توانایی این خواننده در اجرای آهنگ‌هایی با محتوای احساسی بالا می‌باشد. این آهنگ اثری شنیدنی و شگفت‌انگیز برای هر شخصی است که به دنبال شنیدن آهنگ‌های بی‌نظیر هستند.

دانلود موزیک من باشم و تو باشی و عادل مهرفر

متن ترانه من باشم و تو باشی و عادل مهرفر نیز با توجه به موضوعیت آن، باعث شده تا هر شنونده احساسات مختلفی را در خود تجربه کند و در نتیجه، این موزیک را به یک اثر خاص و فوق‌العاده تبدیل کند. در کل، موزیک جدید عادل مهرفر با ترکیبی از توانایی خواننده در اجرای صدای دلنشین، متن پرمحتوا، تنظیم شگفت‌انگیز و موسیقی زیبا، به یکی از بهترین موسیقی‌های جدید در سال جاری تبدیل شده است.

If you’re a fan of Adel Mehrfar, make sure to download his latest music release, Gole Shaghayegh, for a fresh new sound.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.