دانلود موزیک اومدی زدی به قلبم زخم تازه روحی

دانلود موزیک اومدی زدی به قلبم زخم تازه روحی

Download New Music Roohi Zemestoon

دانلود موزیک اومدی زدی به قلبم زخم تازه روحی

اومدی زدی به قلبم زخم تازه روحی

ترانه موزیک اومدی زدی به قلبم زخم تازه روحی

زمستون فصل دستای تنها نیست
زمستون وقت دردای تکراریست
یخ زده دستای تنهام تو نبودت
سردیه دستای من مال سرما نیست
ساده رفتی دلم افتاد از تب و تاب
یاده دستام توی دستات لحظه ی ناب
فکر اون لحظه که جاری شدی در تن
تنها شعله های روشن تو دل من
ملودی مانیا
دیگه تکراری شدن روزای تقویم
ساز ناکوک شدمو فالشم و غمگین
تا که اون شب توی کافه تو دوباره
اومدی زدی به قلبم زخم تازه
با یکی که از نفسهات شده عاشق
و منو بغض تو سینه که یه رازه

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان روحی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که اومدی زدی به قلبم زخم تازه، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از روحی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی روحی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای روحی و ریتم‌های آهنگ اومدی زدی به قلبم زخم تازه به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

روحی اومدی زدی به قلبم زخم تازه برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی روحی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، اومدی زدی به قلبم زخم تازه نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار روحی تبدیل شود.

دانلود موزیک اومدی زدی به قلبم زخم تازه روحی

آهنگ جدید روحی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار اومدی زدی به قلبم زخم تازه بسیار خوشحال خواهند شد زیرا اومدی زدی به قلبم زخم تازه به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای روحی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Roohi’s latest music release, Zemestoon, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.