دانلود موزیک بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات

دانلود موزیک بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات

Download New Music Javad Bayat Zolfe Siah

دانلود موزیک بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات

بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات

ترانه موزیک بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات

موخام برای تو ناردانه کنم مو
زلف سیاه توره شانه کنم مو
به خیالم توهروز درکنارم
شبازدوریت ناله کنم مو
بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه
بیا تاروزگارمون قشنگ شه
بیا نذاردلوم بی تو بمیره
نذار که این همه دل مو تنگ شه

آهنگ بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن جواد بیات، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار جواد بیات در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی جواد بیات، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید جواد بیات با نام “بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه، جواد بیات با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه جواد بیات خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود جواد بیات نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه بیاتا بیاتاغمو قصه ریشه کن شه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Zolfe Siah by Javad Bayat and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.