دانلود موزیک با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا

دانلود موزیک با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا

Download New Music Mostafa Dehghani Saba Moo Meshki

دانلود موزیک با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا

با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا

ترانه موزیک با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا

بیا بریزم به پات همه زندگیمو فقط
وقف توئه همه دلبستگیمو مهربون منی آروم جون منی
توکه حسمو ب ت میدونی
حرفامو تو چ شام میخونی
بد نشو بام راه بیا بام
همه داروندار من خودتی بمون همیشه پیش من
موهاتو که می ریزی رو صورتت دلم میخواد فدات بشم
با تو هرجا که باشم اون و ر دنیا که باشم
ملودی مانیا
با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم
موهای مشکی بلند تو
چشمای خمار و قشنگ تو
روزی صدبار هم ببینم که ازت سیر نمیشم

آهنگ با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن مصطفی دهقانی صبا، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار مصطفی دهقانی صبا در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی مصطفی دهقانی صبا، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید مصطفی دهقانی صبا با نام “با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم، مصطفی دهقانی صبا با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم مصطفی دهقانی صبا خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مصطفی دهقانی صبا نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه با تو صد سالم یه جا گیر بیوفتم خسته نمیشم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Moo Meshki by Mostafa Dehghani Saba and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.