دانلود موزیک فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر

دانلود موزیک فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر

Download New Music Shahin Shams & Saeid Sayahi Maher Habibi

دانلود موزیک فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر

فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر

ترانه موزیک فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر

تظلم تجرح انساک
تصبر تعشق اهواک
قلبی الحبک مشتاق
لعیونک حبیبی
نمیگم مهربونی یا که شیرین زبونی
فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی
تو ای تو تو ای تو اونکه میخوام توای تو
ما انتظر لحظه تغیب
ملودی مانیا
انت لی کل دنیای
اتعذب انا بلیاک
قلبی فدوه لعیونک
همه دنیام تو ای تو
عشق رویام توای تو
عزیز مهربونم نور چشمام توای تو
توای تو اونکه میخوام توای تو
حبک شغل ی بالی
کلامک حیرنی
اسهرلی خل ایامی
لیل ونهار احلم بیک

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر و ریتم‌های آهنگ فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر تبدیل شود.

دانلود موزیک فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر

آهنگ جدید شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی بسیار خوشحال خواهند شد زیرا فقط اینو میدونم اونکه میخوام همونی به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای شاهین شمس و سعید سیاحی ماهر به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Shahin Shams & Saeid Sayahi Maher’s latest music release, Habibi, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.