دانلود موزیک عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس حسین اخوان

دانلود موزیک عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس حسین اخوان

Download New Music Hossein Akhavan Sakhte Tanhaei

دانلود موزیک عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس حسین اخوان

عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس حسین اخوان

ترانه موزیک عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس حسین اخوان

تو چشاش یه حس فوق العاده بود
عطر بارون و شب و یه جاده بود
اون روزا واسم شدن یه خاطره
چندتا پاییز بگذره یادم بره
جاده هارو خسته کردیم از سفر
عاشق دیونگی بود و خطر
کل زندگیمو دادم دست اون عاشقش بودم درست برعکس اون
نمیدونی چقدر سخته تنهایی
ملودی مانیا
چشمامو میبندم هر لحظه اینجایی
صدای خنده هات هنوز تو این خونس
عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس
با تو رویامو زندگی کردم
من به قبل از تو دیگه برنمیگردم
دستای سرد و حال داغونم
تا کجا بی تو زنده میمونم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان حسین اخوان، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از حسین اخوان منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی حسین اخوان، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای حسین اخوان و ریتم‌های آهنگ عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

حسین اخوان عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی حسین اخوان، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار حسین اخوان تبدیل شود.

دانلود موزیک عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس حسین اخوان

آهنگ جدید حسین اخوان بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس بسیار خوشحال خواهند شد زیرا عزیزم عاشق تو هنوز یه دیونس به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای حسین اخوان به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Hossein Akhavan’s latest music release, Sakhte Tanhaei, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.