دانلود موزیک آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور

دانلود موزیک آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور

Download New Music Mohammad Mohammadpor Nafas

دانلود موزیک آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور

آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور

ترانه موزیک آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور

من هواتو نفس میکشم هر شب
رو موهای تو دس میکشم هرشب
موهاتو وا میکنی
شهرو شیدا میکنى
قرص ماهه کاملم
شبو زیبا میکنى
به خودم که اومدم
دیدم عاشقت شدم
ملودی مانیا
همه چیم برای تو
یه تو واسه ی خودم
آخ ببین چشاش چه رنگیه
میدونم سرش چه جنگیه
دور بشن از دور و برش همه که خودم فداشم
اخ نگید دلش چه سنگیه
اخه کى به این قشنگیه
من خودم دیوونشم و عاشق همین کاراشم
آره من خودم فداشم
بی خبر نذاریم از حال خودت حتی یه شب
نبینم دور بشی از خودم حتی یه وجب
تو که میدونی
واسه من جونی
عاشقم کردی
به این آسونی

آهنگ آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن محمد محمدپور، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار محمد محمدپور در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی محمد محمدپور، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید محمد محمدپور با نام “آخ ببین چشاش چه رنگیه”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ آخ ببین چشاش چه رنگیه، محمد محمدپور با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه آخ ببین چشاش چه رنگیه محمد محمدپور خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود محمد محمدپور نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه آخ ببین چشاش چه رنگیه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Nafas by Mohammad Mohammadpor and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.