دانلود موزیک ندارم من اصلا عادت به دوری احمد رضا موسوی

دانلود موزیک ندارم من اصلا عادت به دوری احمد رضا موسوی

Download New Music Ahmadreza Mousavi Doret Begardam

دانلود موزیک ندارم من اصلا عادت به دوری احمد رضا موسوی

ندارم من اصلا عادت به دوری احمد رضا موسوی

ترانه موزیک ندارم من اصلا عادت به دوری احمد رضا موسوی

دلت دریاست پر از هوره
چشات ماه چشات نوره
همه دار رو نداره من
همیشه غرقی تو دلشوره
صدات ارامش محضه
صدام کن لحضه به لحضه
خودم که هیچ دنیارو
بریزم زیر پات می ارزه
ملودی مانیا
بمونی برام هزار سال نوری
ندارم من اصلا عادت به دوری
توای تو دوای دردم
ماه من دورت میگردم

اووه! آیا می‌دانید که یک آهنگ بسیار جذاب و پرانرژی از احمد رضا موسوی منتشر شده است؟ این آهنگ بی‌نظیر با عنوان “ندارم من اصلا عادت به دوری” برای شما آماده شده است و به نظر من این آهنگ یکی از بهترین‌هایی است که او تا به حال منتشر کرده است. با شور و هیجان، احمد رضا موسوی در این آهنگ به طور شگفت انگیزی شرایط روزمره را به یک دنیای جدید و خیالی تبدیل کرده است. بیت‌های قوی و پرانرژی، ملودی‌های فوق‌العاده و صدای شگفت‌انگیز احمد رضا موسوی همه به همراه تکست بسیار پرمعنی، همه اجزای این آهنگ بی‌نظیر را تشکیل می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌دهم این آهنگ بی‌نظیر را بشنوید و از آن لذت ببرید!

دانلود موزیک ندارم من اصلا عادت به دوری احمد رضا موسوی

اگر شما هم از هواداران احمد رضا موسوی هستید یا علاقه‌مند به آهنگ‌های عاشقانه‌ی شنیدنی هستید، حتماً باید این آهنگ را گوش کنید. برای دانلود آهنگ «ندارم من اصلا عادت به دوری» به صورت پرسرعت و مستقیم، به لینک‌های دانلود مراجعه کنید و همچنین می‌توانید آن را به صورت آنلاین پخش کنید. همچنین می‌توانید این آهنگ را با کیفیت‌های مختلف، از سایت ما دانلود کنید.

به صورت خلاصه، “ندارم من اصلا عادت به دوری” از “احمد رضا موسوی” یک آهنگ بسیار دلنشین و زیباست که با ملودی پویا و صدای زیبای “احمد رضا موسوی” حتما به یکی از آهنگ‌های مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

Get ready for a musical journey with Ahmadreza Mousavi’s latest song, Doret Begardam. Download it now to experience his latest creative vision.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.