دانلود موزیک توای تو دوای دردم احمد رضا موسوی

دانلود موزیک توای تو دوای دردم احمد رضا موسوی

Download New Music Ahmadreza Mousavi Doret Begardam

دانلود موزیک توای تو دوای دردم احمد رضا موسوی

توای تو دوای دردم احمد رضا موسوی

ترانه موزیک توای تو دوای دردم احمد رضا موسوی

دلت دریاست پر از هوره
چشات ماه چشات نوره
همه دار رو نداره من
همیشه غرقی تو دلشوره
صدات ارامش محضه
صدام کن لحضه به لحضه
خودم که هیچ دنیارو
بریزم زیر پات می ارزه
ملودی مانیا
بمونی برام هزار سال نوری
ندارم من اصلا عادت به دوری
توای تو دوای دردم
ماه من دورت میگردم

ما همیشه منتظر بودیم تا احمد رضا موسوی یک آهنگ جدید منتشر کند و حالا بالاخره آن آهنگ در دسترس قرار گرفته است. توای تو دوای دردم بیشتر از هرچیزی تجربه ای نوین از صدای بی نظیر و خاص احمد رضا موسوی را به نمایش می گذارد. با استفاده از الهام گرفتن از موسیقی پاپ، این آهنگ دارای ریتم و ملودی زیبایی است که شنونده را به خود جذب می کند. این آهنگ با صدای شفاف و واضح، احساسات شما را به چالش می کشاند. صدای خاص احمد رضا موسوی، به همراه سازهای موسیقی هماهنگ شده است تا توای تو دوای دردم بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهد. آهنگسازی در این آهنگ نیز بسیار قوی و متناسب با صدای خواننده است. اگر به دنبال یک آهنگ متفاوت و خاص هستید، توای تو دوای دردم احمد رضا موسوی را از دست ندهید. با دانلود این آهنگ، تجربه بی نظیری در دنیای موسیقی پاپ خواهید داشت.

دانلود موزیک توای تو دوای دردم احمد رضا موسوی

از ملودی شگفت‌انگیز تا صدای هیجان‌انگیز احمد رضا موسوی، همه چیز در آهنگ توای تو دوای دردم به چشم می‌خورد. من مطمئنم که این آهنگ می‌تواند شما را به دنیای جدیدی از موسیقی هدایت کند و شما را به یک تجربه بی‌نظیر از هنر خوانندگی این دوره معرفی کند. اگر شما یکی از هواداران احمد رضا موسوی هستید، توای تو دوای دردم برای شما یک هدیه بزرگ است.

Ahmadreza Mousavi has just released his latest music, Doret Begardam, and it’s available for download now. Get it while it’s hot!

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.