دانلود موزیک سوبر و مست پای شعر به راه محمد ای زد

دانلود موزیک سوبر و مست پای شعر به راه محمد ای زد

Download New Music Mohammad Az Deleteh

دانلود موزیک سوبر و مست پای شعر به راه محمد ای زد

سوبر و مست پای شعر به راه محمد ای زد

ترانه موزیک سوبر و مست پای شعر به راه محمد ای زد

دلته
شب تا صبح خسته پای شعرته
مشکلته
بده بره همه چیزو بده بش
سوبر و مست پای شعر به راه
دل شده پره گله پره بغض صدا
هواست هست عمرو دادیم ب فاک
جونی مرد خودمون دادیم اونو به خاک
ملودی مانیا
رسید میگیره تراپیستم هعی
خودش چته هعی میپرسه ک چته
مشکلم جلو چشممه
این شهری که الان باما دشمنه
نپرس حالمو تعریفی نی
ول دادم این روزا انگیزه نی
دلخوش ب تیکته رفتن
سلامتی جایی که اینجوری نی
ثانیه ها میگذرن
منم از همیشه تنها ترم
درون گرام شدیدا
باهمه غریبم جدیدا

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان محمد ای زد، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که سوبر و مست پای شعر به راه، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از محمد ای زد منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی محمد ای زد، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای محمد ای زد و ریتم‌های آهنگ سوبر و مست پای شعر به راه به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

محمد ای زد سوبر و مست پای شعر به راه برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی محمد ای زد، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، سوبر و مست پای شعر به راه نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار محمد ای زد تبدیل شود.

دانلود موزیک سوبر و مست پای شعر به راه محمد ای زد

آهنگ جدید محمد ای زد بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار سوبر و مست پای شعر به راه بسیار خوشحال خواهند شد زیرا سوبر و مست پای شعر به راه به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای محمد ای زد به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Mohammad Az’s latest music release, Deleteh, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.