دانلود موزیک که من تنها تورو دارم محمد کیانی

دانلود موزیک که من تنها تورو دارم محمد کیانی

Download New Music Mohamad Kiani Taghdir

دانلود موزیک که من تنها تورو دارم محمد کیانی

که من تنها تورو دارم محمد کیانی

ترانه موزیک که من تنها تورو دارم محمد کیانی

هوای ابر و بارونی
منو عاشقترم کرده
نگا کن چی تنت کردی
نرو بیرون هوا سرده
یه کم بیشتر مراقب باش
که من تنها تورو دارم
همینه که برای تو
همیشه وقت میزارم
ملودی مانیا
آرامش من تو چشماته
تو حال و هوام رویاته
این دل ساده که تو دستاته تو دستاته
تقدیر منه چشم های تو
نزدیک دل من با تو
کی عاشقتره من یا تو من یا تو
هوای ابری میچسبه
اگه تو پیش من باشی
دلم میگه حواست هست
که تو تمام دنیاشی

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان محمد کیانی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که که من تنها تورو دارم، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از محمد کیانی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی محمد کیانی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای محمد کیانی و ریتم‌های آهنگ که من تنها تورو دارم به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

محمد کیانی که من تنها تورو دارم برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی محمد کیانی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، که من تنها تورو دارم نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار محمد کیانی تبدیل شود.

دانلود موزیک که من تنها تورو دارم محمد کیانی

آهنگ جدید محمد کیانی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار که من تنها تورو دارم بسیار خوشحال خواهند شد زیرا که من تنها تورو دارم به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای محمد کیانی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Mohamad Kiani’s latest music release, Taghdir, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.