دانلود موزیک بهونته که ما به هم نمیخوریم صادق سیوان

دانلود موزیک بهونته که ما به هم نمیخوریم صادق سیوان

Download New Music Sadegh Sivan Delkhoshi

دانلود موزیک بهونته که ما به هم نمیخوریم صادق سیوان

بهونته که ما به هم نمیخوریم صادق سیوان

ترانه موزیک بهونته که ما به هم نمیخوریم صادق سیوان

غریبی میکنی باهات غریبه شم
مگه نگفتم از تو دست نمیکشم
میخونم از چشات
تموم شدم برات
بگیرم از دلم تورو
چطور بهت بگم نرو
همین بده که بیشتر از تو عاشقم
نمیشه مثل تو بشم به کی بگم
ملودی مانیا
میدونی هر چی شه دوباره پیشتم
همین که حس روز اولت پرید
تموم عشقم از دل تو ته کشید
یه دلخوشیم تو بودی چی بهم رسید
بهونته که ما به هم نمیخوریم
همین که تنها باشیم هر دو میبریم
آخرین پناه من تویی فقط
به رفتن عادتم نده چجوری بگذرم ازت

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان صادق سیوان، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که بهونته که ما به هم نمیخوریم، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از صادق سیوان منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی صادق سیوان، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای صادق سیوان و ریتم‌های آهنگ بهونته که ما به هم نمیخوریم به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

صادق سیوان بهونته که ما به هم نمیخوریم برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی صادق سیوان، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، بهونته که ما به هم نمیخوریم نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار صادق سیوان تبدیل شود.

دانلود موزیک بهونته که ما به هم نمیخوریم صادق سیوان

آهنگ جدید صادق سیوان بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار بهونته که ما به هم نمیخوریم بسیار خوشحال خواهند شد زیرا بهونته که ما به هم نمیخوریم به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای صادق سیوان به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Sadegh Sivan’s latest music release, Delkhoshi, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.