دانلود موزیک ببرم دل تو سمت دلم آروان

دانلود موزیک ببرم دل تو سمت دلم آروان

Download New Music Arvan Hol Misham

دانلود موزیک ببرم دل تو سمت دلم آروان

ببرم دل تو سمت دلم آروان

ترانه موزیک ببرم دل تو سمت دلم آروان

من دیگه قول میدم
هر روز به تو گل بدم
ببرم دل تو سمت دلم
به دلت پل بزنم
به چشات پول بزنم
حرفامو رک بزنم
بگم حرفهامو دم گوشت
تا حسودا منوتورو چشم نزنن
ملودی مانیا
من ببینمت هول میشم
توی عمق چشات گم میشم
تا بخوام بگم حرفهامو من
زبون و دهنم قفل میشن

آهنگ ببرم دل تو سمت دلم آروان، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن آروان، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار آروان در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ ببرم دل تو سمت دلم آروان اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی آروان، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید آروان با نام “ببرم دل تو سمت دلم”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ ببرم دل تو سمت دلم، آروان با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک ببرم دل تو سمت دلم آروان

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه ببرم دل تو سمت دلم آروان خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود آروان نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه ببرم دل تو سمت دلم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Hol Misham by Arvan and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.