دانلود موزیک من ببینمت هول میشم آروان

دانلود موزیک من ببینمت هول میشم آروان

Download New Music Arvan Hol Misham

دانلود موزیک من ببینمت هول میشم آروان

من ببینمت هول میشم آروان

ترانه موزیک من ببینمت هول میشم آروان

من دیگه قول میدم
هر روز به تو گل بدم
ببرم دل تو سمت دلم
به دلت پل بزنم
به چشات پول بزنم
حرفامو رک بزنم
بگم حرفهامو دم گوشت
تا حسودا منوتورو چشم نزنن
ملودی مانیا
من ببینمت هول میشم
توی عمق چشات گم میشم
تا بخوام بگم حرفهامو من
زبون و دهنم قفل میشن

با سلام، به تمامی دوستداران موسیقی، امروز در میان شما هستیم تا به شما موسیقی جدیدی را به نام «من ببینمت هول میشم» معرفی کنیم. این موزیک جدید از نظر آهنگسازی و تنظیم، با داشتن ملودی های شنیدنی و پرانرژی، شما را به خودش جذب می‌کند. صدای قوی و بی‌نظیر آروان، احساسی ناب و قابل توجهی در شما به وجود می‌آورد. متن شعر با شور و هیجانی شدید، شما را به دنیای دیگری می‌برد و در همین حال به شما اجازه می‌دهد تا با احساسات خود درگیر شوید. این اهنگ با ریتمی ملایم و آرام با صدایی دلنشین و تلفیقی از سازهای مختلف بسیار دلپذیر است. متنی که با این ریتم آرام با صدای آروان شنیده می شود نیز در برگیرنده احساسات مختلفی است که به طور گسترده ای از عشق و امید تا ناراحتی و افسردگی می گوید. مخاطبین و هواداران آروان نیز با خوشحالی از انتشار قطعه من ببینمت هول میشم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند.

دانلود موزیک من ببینمت هول میشم آروان

در کل، من ببینمت هول میشم آروان یک ترکیب بی نظیر از شعر، آهنگسازی و خوانندگی بی‌نظیر است که شما را به یک سفر هیجان انگیز درونی می‌برد. من ببینمت هول میشم را به شدت به همه علاقه مندان به موسیقی پیشنهاد می‌کنیم که آن را گوش دهند و از آن لذت ببرند.

If you’re a fan of Arvan, you won’t want to miss his latest music release. Download Hol Misham for an unforgettable listening experience.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.