دانلود موزیک عاشقی مگه این نیست افشین مسافری

دانلود موزیک عاشقی مگه این نیست افشین مسافری

Download New Music Afshin Mosaferi Bazicheh

دانلود موزیک عاشقی مگه این نیست افشین مسافری

عاشقی مگه این نیست افشین مسافری

ترانه موزیک عاشقی مگه این نیست افشین مسافری

من و عشقی که مونده روی دستمو
حرفی که مونده توی قلبمو
حسی که دارمو چجوری بهت بگم
توکه چشماتو بستی روی رابطه
گفتی که عشق نیست این یه عادته
من می دونستم که نمی رسیم به هم
تو اون فرشته ای نبودی
که توی قلب من بود
ملودی مانیا
هر جا که بودم بی تو
انگار یه چیزی کم بود
چه ساده بوده قلبم
دل به دل تو داده
عاشقی مگه این نیست
گریه کنی پیاده
احساسمو باور نمی کرد
قلب منو بازیچه می کرد
خواستم بمونه اما نمی شد
عشقش منو دیوونه می کرد

واقعاً بهترین خبری که امروز شنیدم، انتشار آهنگ جدید از یکی از خواننده‌های برتر مورد علاقه‌ام بود! این آهنگ با نام عاشقی مگه این نیست توسط افشین مسافری این خواننده پرطرفدار منتشر شده است و مطمئناً شما رو هم هیجان زده می‌کنه. این آهنگ با صدای قوی و فوق‌العاده آهنگسازی شده و می‌تونه شما رو به شدت هیجان زده کنه. صدای افشین مسافری با ترکیبی از حساسیت و قدرت، باعث می‌شه که احساس کنید که در دنیایی دیگر قرار دارید. آهنگ عاشقی مگه این نیست با ریتم بسیار جذاب و پرانرژی، توانسته است احساساتی مثل شور و هیجان رو در دل شنونده ایجاد کنه. این آهنگ حتماً بهترین گزینه برای سرگرمیه، باعث می‌شه احساس کنید که در یک کنسرت زنده حضور دارید.

دانلود موزیک عاشقی مگه این نیست افشین مسافری

ترانه‌ عاشقی مگه این نیست افشین مسافری به خاطر سبک نوشتاری شگفت‌انگیزش، می‌تواند انرژی مثبتی در کنار خود به جای بگذارد. با کلماتی که برای بیان احساسات و عواطف غنی و کامل انتخاب شده‌اند، شنوندگان برای مدتی به دنیایی از خوشبختی و سرخوردگی ناشی از عشق دعوت می‌شوند. این ترکیب شیرین از اصالت و نوآوری موسیقی در آهنگ افشین مسافری عاشقی مگه این نیست ، یک تجربه‌ی خلاقانه برای هر شنونده به ارمغان می‌آورد. با وجود اینکه برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور، استفاده از واژه‌هایی قدرتمند و با انرژی ضروری است، اما فقط واژه‌ها کافی نیست. اجرای مناسب، آهنگسازی زیبا و استفاده از ابزارهای صوتی مناسب، نیز برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور حیاتی هستند. در اثر عاشقی مگه این نیست افشین مسافری این امر محقق شده است.

Looking for some new music to set the mood? Download Bazicheh by Afshin Mosaferi for a diverse mix of sounds and genres.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.