دانلود موزیک سخته با من بودن کانو و روهام

دانلود موزیک سخته با من بودن کانو و روهام

Download New Music Kanu & Roham Sakhte Ba Man Bodan

دانلود موزیک سخته با من بودن کانو و روهام

سخته با من بودن کانو و روهام

ترانه موزیک سخته با من بودن کانو و روهام

کانو می دونم سخته با من بودن ولی به عشق تو من بدجوری آلودم میدونم سخته با من بودن کسل کننده سوت کورم روهام عاشق تو منم آروم جون من اسم قشنگته ورد زبون من یه عمر پیرته قلب جوون من محاله عشق تو کم شده درون من دله من سیر شده انقد اسیر شژده ما مال هم نیستیم نه دیگه دیر شده من دارم حرف زیاد اما صدام در نمیاد هیچکاری از دست من بر نمیاد کانو می دونم سخته با من بودن ولی خب من با تو رو هرمودی اروم می دونم سخته با من بودن از بس از مغزی خراب از روحی داغونم تو تو تو تو کی هستی که اینجور واسم تسکین دردی قلبمو از سینه کندی اینکه گیرتم تقصیر من نی تار پودم قلب تو معبدمه حس تو گاده روحت نیمه ی برترمه اگه میموندیم مال هم یکم ساده تر هه داشتم میشدم عاقل تر آسون حفظ نکرده بودم رابطه رو بیبی من درگیرم به ترک تو تو قرنطینم روهام عاشق تو منم آروم جون من اسم قشنگته ورد زبون من یه عمر پیرته قلب جوون من محاله عشق تو کم شه درون من دل من سیر شده انقد اسیر شده ما مال هم نیستیم نه دیگه دیر شده من دارم حرف زیاد اما صدام در نمیاد هیچ کاری از دست من بر نمیاااااد دارم درد زیاد ازروحی داغونم از روحی داغونم از روحی داغونم

آهنگ سخته با من بودن کانو و روهام، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن کانو و روهام، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار کانو و روهام در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ سخته با من بودن کانو و روهام اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی کانو و روهام، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید کانو و روهام با نام “سخته با من بودن”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ سخته با من بودن، کانو و روهام با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک سخته با من بودن کانو و روهام

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه سخته با من بودن کانو و روهام خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود کانو و روهام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه سخته با من بودن تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Sakhte Ba Man Bodan by Kanu & Roham and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.