دانلود موزیک ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه

دانلود موزیک ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه

Download New Music Ali Haghpanah Nadre Bayan

دانلود موزیک ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه

ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه

ترانه موزیک ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه

تره که گندان من کربان بان
ته منی عمره منی باگ بهار
ته منی آرام جان
توه منی هوش و هیال
گنده منا دیوانگون
منا ووتی یادا بدار
ته بیا ته نی قلب تها
من په ته ندر بیان
ملودی مانیا
ته منی آرامشه
عاشکون من تهی بروان کمان
ته به یه شپان استار منه
گومن بنند ته ماه منه
لوتان ته نی دلدار بئه
محرم دله راز منه
ندر بیین په دو چمانت
هم شی ره گوش ته گو من مانه
جان دیان پ تی عشک سرا
هچکه نگندان من چو تیا

آهنگ ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن علی حق پناه، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار علی حق پناه در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی علی حق پناه، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید علی حق پناه با نام “ندر بیین په دو چمانت”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ ندر بیین په دو چمانت، علی حق پناه با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه ندر بیین په دو چمانت علی حق پناه خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود علی حق پناه نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه ندر بیین په دو چمانت تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Nadre Bayan by Ali Haghpanah and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.