دانلود موزیک میگی پیش من همیشه هم هستی اکورد

دانلود موزیک میگی پیش من همیشه هم هستی اکورد

Download New Music Akord Man Az Khodame

دانلود موزیک میگی پیش من همیشه هم هستی اکورد

میگی پیش من همیشه هم هستی اکورد

ترانه موزیک میگی پیش من همیشه هم هستی اکورد

من از خدامه
همین که یادتم یهو زنگ میزنی
این حس بین ما خود عشقه یعنی
تو سلیقه منی مگه میشه بد باشی
نگو چشم بگو نقاشی
چجوری میشه همیشه ما پیش هم باشیم
من از خدامه
بمونی پیش من نگی بهم خداحافظ
ملودی مانیا
دلشو ندارم دلم ازت جدا شه
بذار مال تو باشه
واسه دیدنم هر وقت میای
حرفم زیاده وقت کم میاد
تو رو بد جوری قلبم میخواد
بهت دلگرمم حتی برفم بیاد
میگی پیش من همیشه هم هستی
میگم واسه من حتی همیشه هم بس نیست
به دلم وصلی
تو رو دوست دارمت بشه هر چی

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان اکورد، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که میگی پیش من همیشه هم هستی، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از اکورد منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی اکورد، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای اکورد و ریتم‌های آهنگ میگی پیش من همیشه هم هستی به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

اکورد میگی پیش من همیشه هم هستی برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی اکورد، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، میگی پیش من همیشه هم هستی نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار اکورد تبدیل شود.

دانلود موزیک میگی پیش من همیشه هم هستی اکورد

آهنگ جدید اکورد بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار میگی پیش من همیشه هم هستی بسیار خوشحال خواهند شد زیرا میگی پیش من همیشه هم هستی به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای اکورد به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Akord’s latest music release, Man Az Khodame, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.