دانلود موزیک مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده

دانلود موزیک مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده

Download New Music Amirabbas Hasanzadeh Moraghebe Khodet Bash

دانلود موزیک مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده

مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده

ترانه موزیک مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده

مراقب خودت باش دنیا پر از غباره
اصلا شبیه من نیست شوخی باهات نداره
مراقب خودت باش خیلی برام عزیزی
بدون من چی می شه اگه به هم بریزی
زندگی همش مث یه خوابه
سهم ما ازش فقط عذابه
این سفر که نیست فقط سرابه
این سفر که نیست
ملودی مانیا
من کنارتم تو هر دوراهی
بیقرارتم تو هر سیاهی
چشم براهتم یه روز بیایی
چشم براهتم من عادتم شده بود دلواپس تو باشم
نه تنها عاشقت که همه کس تو باشم
توو روزگار تلخی که غرقه توو دورنگی
یک لحظه هم نذاشتم با زندگی بجنگی

واقعاً بهترین خبری که امروز شنیدم، انتشار آهنگ جدید از یکی از خواننده‌های برتر مورد علاقه‌ام بود! این آهنگ با نام مراقب خودت باش توسط امیرعباس حسن زاده این خواننده پرطرفدار منتشر شده است و مطمئناً شما رو هم هیجان زده می‌کنه. این آهنگ با صدای قوی و فوق‌العاده آهنگسازی شده و می‌تونه شما رو به شدت هیجان زده کنه. صدای امیرعباس حسن زاده با ترکیبی از حساسیت و قدرت، باعث می‌شه که احساس کنید که در دنیایی دیگر قرار دارید. آهنگ مراقب خودت باش با ریتم بسیار جذاب و پرانرژی، توانسته است احساساتی مثل شور و هیجان رو در دل شنونده ایجاد کنه. این آهنگ حتماً بهترین گزینه برای سرگرمیه، باعث می‌شه احساس کنید که در یک کنسرت زنده حضور دارید.

دانلود موزیک مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده

ترانه‌ مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده به خاطر سبک نوشتاری شگفت‌انگیزش، می‌تواند انرژی مثبتی در کنار خود به جای بگذارد. با کلماتی که برای بیان احساسات و عواطف غنی و کامل انتخاب شده‌اند، شنوندگان برای مدتی به دنیایی از خوشبختی و سرخوردگی ناشی از عشق دعوت می‌شوند. این ترکیب شیرین از اصالت و نوآوری موسیقی در آهنگ امیرعباس حسن زاده مراقب خودت باش ، یک تجربه‌ی خلاقانه برای هر شنونده به ارمغان می‌آورد. با وجود اینکه برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور، استفاده از واژه‌هایی قدرتمند و با انرژی ضروری است، اما فقط واژه‌ها کافی نیست. اجرای مناسب، آهنگسازی زیبا و استفاده از ابزارهای صوتی مناسب، نیز برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور حیاتی هستند. در اثر مراقب خودت باش امیرعباس حسن زاده این امر محقق شده است.

Looking for some new music to set the mood? Download Moraghebe Khodet Bash by Amirabbas Hasanzadeh for a diverse mix of sounds and genres.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.