دانلود موزیک شب شهریار عباسی

دانلود موزیک شب شهریار عباسی

Download New Music Shahriyar Abbasi Shab

دانلود موزیک شب شهریار عباسی

شب شهریار عباسی

ترانه موزیک شب شهریار عباسی

تو توی خواب وفکر رویاتم درگیر بازی با دلم بودی بایک صلاح تیز وزهر آلود تو کوچه ها پشت سر م بودی شب بود ونور تیربرق هارو باچشم پر اشکم نمیدیدم مردی ازم حال منو پرسید گفتم دارم تنهایی میمیرم ۲ یا نشون بده خودت رو یا برو دور تر شو از این من کم آوردم تو این شهر شهری که نداره تقصیر من کم آوردم به روم هم نیاوردم از یه قول بچه گونه ضربه ها خوردم تازه فهمیدم دلتنگی یعنی چی من پشیمونم که هر جا اسمتو بردم

با گوش دادن آهنگ شهریار عباسی شب، مثل یک سفر در دنیایی باز، دور از خستگی و روزمرگی، احساس می‌کنم. طراحی صدای شهریار عباسی، سازگاری بی‌نظیر با موسیقی، ترانه‌ی زیبا و مفهومی شب، همه با هم این آهنگ را به یک اثر هنری بسیار ارزشمند تبدیل کرده‌اند. بعد از چند بار شنیدن، شاید به دلیل شیوه جدیدی که شهریار عباسی در موزیک شب به کار برده بود، آهنگ چیزی بسیار تازه و خاص بود. شهریار عباسی، با زمینه موسیقیایی بسیار قوی و دانش خوبی از اجزای آهنگسازی، یکی از آهنگ‌های جذاب و پرانرژی را ایجاد کرده است. از طریق این آهنگ، به خوبی می‌توانستم حس شادی و آرامش را همزمان دریافت کنم. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شهریار عباسی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک شب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند.

دانلود موزیک شب شهریار عباسی

به نظر من شب بی‌نظیر و الهام‌بخش است و بهترین آهنگی است که از شهریار عباسی تا به حال منتشر شده است. به هرکسی که عاشق موسیقی است، پیشنهاد می‌دهم این آهنگ فوق‌العاده را گوش بدهد، چرا که طراوت و خلاقیت این اثر، قطعا شما را نیز مبهوت خود خواهد کرد.

Looking for some new beats to add to your collection? Download Shab by Shahriyar Abbasi for a fresh sound.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.