دانلود موزیک عاشقی محمدرضا آزادپور

دانلود موزیک عاشقی محمدرضا آزادپور

Download New Music Mohammadreza Azadpour Asheghi

دانلود موزیک عاشقی محمدرضا آزادپور

عاشقی محمدرضا آزادپور

ترانه موزیک عاشقی محمدرضا آزادپور

برای دیدنت قلبم چه آسان زیر و رو شد برای داشتنت جنگ دل و عقلم شروع شد دل مجنون و بی تابم سراسر آرزو شد ببین با من چه کردی تو در عمق دل متروکه من خانه کردی به خود تا آمدم دیدم مرا دیوانه کردی بهم ریختی جهان را موی خود را شانه کردی شانه کردی عاشقی درد قشنگیست بجز شبهایش که بدون تو فقط آتش پنهان دارد تا زمانی که تو را دارم و بس زندگی شور عجیبیست که جریان دارد بی قراری میکنم تا دور شوی از من یه کم تا که تو نباشی نابود شدم من به دنبال تو با عقربه ها میچرخم من به دنیای تو محدود شدم تو به اندازه عاشق شدنم زیبایی من به اندازه عاشق شدنت بی پروا چون تو دارم همه دارم دلبر ناب دلم تو بمان برای من جانا عاشقی درد قشنگیست بجز شبهایش که بدون تو فقط آتش پنهان دارد تا زمانی که تو را دارم و بس زندگی شور عجیبیست که جریان دارد

این موزیک با هارمونی‌های زیبا، آهنگسازی حرفه‌ای و صدای قوی و عالی محمدرضا آزادپور، به گوش بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی نفوذ کرده است. هر چه عاشقی را گوش می‌دهید، بیشتر به زیبایی آن پی می‌برید و از نوای آرامش‌بخش و بسیار دلنشین آن لذت می‌برید. عاشقی با نوازندگی شگفت‌انگیز و موفقیت‌هایی که به دست آورده است، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، یکی از ویژگی‌های بارز آهنگ عاشقی محمدرضا آزادپور ، ارتباطی است که با شنونده برقرار می‌کند و قدرتی که برای تحریک کردن احساسات و خلق حالتی خاص در شنونده دارد.

دانلود موزیک عاشقی محمدرضا آزادپور

این اهنگ می تواند یکی از بهترین آثار محمدرضا آزادپور باشد. با نوایی زیبا و متنی قوی، عاشقی می تواند مخاطب را به خود جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین اهنگ های سبکش در ذهن مخاطبان نقش ببندد.

If you’re a music lover who enjoys discovering new artists, download Asheghi by Mohammadreza Azadpour for a taste of his unique and exciting sound.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.