دانلود موزیک بعد تو علی هوراد

دانلود موزیک بعد تو علی هوراد

Download New Music Ali Hurad Bade To

دانلود موزیک بعد تو علی هوراد

بعد تو علی هوراد

ترانه موزیک بعد تو علی هوراد

ترس قلب من از رفتنت
شد یک آرزو برگشتنت
ماه من ببین ببین که سردمه
بدون تو تنم دیگه یخ زده
بعد تو عشقو ندیدم یک نفس آروم نکشیدم
شاید بعد این که بمیرم دوباره چشماتو ببینم
بعد تو عشقو ندیدم یک نفس آروم نکشیدم
شاید بعد این که بمیرم دوباره چشماتو ببینم
ملودی مانیا
عطر پیراهنتو جا گذاشتی رو تنم حیف اون خاطره ها که حروم تو شدن حیف اون حال دلم که براتو شد تموم هرچی که مونده ازت منو میکشه قبول
بعد تو عشقو ندیدم یک نفس آرم نکشیدم شاید بعد این که بمیرم دوباره چشماتو ببینم
بعد تو عشقو ندیدم یک نفس آروم نکشیدم شاید بعد این که بمیرم دوباره چشماتو ببینم

آهنگ بعد تو علی هوراد، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن علی هوراد، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار علی هوراد در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ بعد تو علی هوراد اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی علی هوراد، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید علی هوراد با نام “بعد تو”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ بعد تو، علی هوراد با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک بعد تو علی هوراد

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه بعد تو علی هوراد خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود علی هوراد نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه بعد تو تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Bade To by Ali Hurad and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.